BFT 150D
BFT150D Tohatsu to 4 cylindrowy i 4-suwowy silnik o mocy 150KM.
Elegancka i niepowtarzalna jakość silników zaburtowych Tohatsu jest efektem wielu innowacyjnych i sprawdzonych w praktyce rozwiązań. Jednym z nich jest Variable Valve Timing and Lift Electronic Control – system zmiennych faz rozrządu poprawiający elastyczność silnika w całym zakresie obrotów.
Silnik 150 KM jest również wyposażony w zoptymalizowany wtrysk paliwa, który dostarcza precyzyjną ilość paliwa/powietrza do każdego cylindra. Zapewnia to łatwy rozruch i natychmiastową reakcję przepustnicy. Dodatkowo 3-drożny system chłodzenia zapewnia dodatkową ochronę przed przegrzaniem. Będziesz cieszyć się bezproblemową żeglugą dzięki czterosuwowemu silnikowi zaburtowemu Tohatsu o mocy 150 KM.
Zalety 4-suwu Tohatsu 150 KM
- Alternator o dużej mocy wytwarza 30 amperów przy 1000 obr/min i 40 amperów przy 2000+ obr/min
- Dostępne w długościach wału 20” i 25”, standardowym lub przeciwbieżnym
- 4-cylindrowy rzędowy zapewniający doskonałe osiągi i elegancki wygląd
- Podwójne uszczelnienie i wielowarstwowa powłoka antykorozyjna
- Zatwierdzony bardzo niski poziom emisji spalin – 3*CARB
Technologia 4-suwowa
- Dwuetapowy system indukcji paliwa zapewnia lepszą wydajność
- Lean Burn Control, zapewnia mniejsze zużycie paliwa w szerokim zakresie pracy silnika
- VVTiLC – system zmiennych faz rozrządu, dostarcza maksymalny moment obrotowy dla danego trybu pracy
- 3-stopniowy system chłodzenia, chroni silnik przed przegrzaniem
- Nieliniowe gumowe mocowania zapewniają płynniejszą pracę przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika
- Trochoidalna pompa olejowa napędzana wałem korbowym zapewnia długotrwałą trwałość krytycznych elementów silnika
- Zoptymalizowany wtrysk paliwa dostarcza precyzyjną ilość paliwa/powietrza do każdego cylindra
Podstawy użytkowania i niezawodność
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- Wbudowany system spłukiwania słodką wodą ułatwia rutynowe spłukiwanie
- Uszczelniony rozrusznik, zapewnia doskonałą ochronę przed wodą
- Protokoły elektronicznego modułu sterującego umożliwiają połączenie danych silnika z systemami pokładowymi i wyświetlaczami systemów, takimi jak SONAR lub GPS
Ostrzeżenie i ochrona
- Ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju
- Ostrzeżenie o przegrzaniu
- Ostrzeżenie o niskim napięciu baterii
- Ochrona przed uruchomieniem na biegu
- Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
CECHY PRODUKTU
Funkcje
Maksymalny system przyspieszenia
System przyspiesza osiągi przy niskich prędkościach. Gdy następuje szybki ruch przepustnicy, następuje aktywacja systemu. Zapewnia to lepszą wydajność strugania i szybszą wydajność strugania.
Wydajny pod względem zużycia paliwa system rejsu
Oszczędność paliwa jest zoptymalizowana przy prędkościach przelotowych, umożliwiając spalanie z najlepszą mieszanką paliwowo-powietrzną. Zapewnia to do 30% mniejsze zużycie paliwa niż konkurencja.
System zmiennych faz rozrządu
Zastosowany system zmiennych faz rozrządu zapewnia najlepsze osiągi. Kontroluje czas otwarcia zaworów poprawiając przyspieszenie i zwiększając osiągi zarówno w niskim, jak i wysokim przedziale obrotów silnika.
Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.
Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.
* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd
Dwustopniowa indukcja – poprawia wydajność chłodzenia
BFT 225 posiada unikalny dolotowy system który optymalizuje przepływ powietrza do prędkości silnika. Wyniki maksymalizują efektywność spalania, zwiększają moment obrotowy i znaczne zmniejszenie zużycia paliwa.
4-etapowy system ochrony antykorozyjnej
Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.
Dane techniczne
Model / BFT150D | |
---|---|
Typ silnika | 4-cylindrowy DOHC/16-zaworowy |
Moc silnika | 150KM (119.9kw) |
Max. obroty | 5000 – 6000rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 48.1l/h (12.72gal/h) |
Średnica x skok | 87 x 99mm (3.40 x 3.90 in.) |
Pojemność skokowa | 2354 cm³ (143.6 cu in) |
Smarowanie silnika | Elektryczna pompa olejowa |
Rozruch | Elektryczny |
Zakres śmigła | 13″- 25″ |
Wysokość pawęży | 20″, 25″ |
Świeca zapłonowa | NGK IZFR6K-11 |
System zapłonu | Zaprogramowany mikrokomputer |
Alternator | 12V, 480W, 40A |
Typ oleju silnikowego | Olej z certyfikatem NMMA FC-W® do silników 4 -suwowych** SAE 10W-30 (SF, SG, SH, SJ) |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 6.8l (1.8gal)/wymienny filtr |
Waga* | 221 kg |
Sterowanie | Zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.14:1 |
Zgodność emisji gazów | EU & EPA & CARB 3-Star |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
* Specyfikacja wagi dotyczy najlżejszej wersji.
** FC-W® jest zastrzeżonym znakiem towarowym National Marine Manufacturers Assoc. (NMMA)
Wyposażenie
Wyposażenia standardowe i opcjonalne
Rozrusznik elektryczny | ● |
Alternator | ● |
Prostownik | ● |
Trim & Tilt | ● |
Zaprogramowany wtrysk paliwa | ● |
Ochrona rozruchu | ● |
Termostat | ● |
Wydech przez śrubę | ● |
Czujniki ostrzegawcze | ● |
Ostrzeżenie o ciśnieniu oleju | ● |
VVT & LC | ● |
Długość wału | 20/25 |
Śruba | ○ |
Analogowy tachometr | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | ○ |
Zdalne sterowanie | ○ |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ○ |
Zestaw narzędzi | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie