BFT 150D

BFT150D Tohatsu  to 4 cylindrowy i 4-suwowy silnik o mocy 150KM.

Elegancka i niepowtarzalna jakość silników zaburtowych Tohatsu jest efektem wielu innowacyjnych i sprawdzonych w praktyce rozwiązań. Jednym z nich jest  Variable Valve Timing and Lift Electronic Control – system zmiennych faz rozrządu poprawiający elastyczność silnika w całym zakresie obrotów.

Silnik 150 KM jest również wyposażony w zoptymalizowany wtrysk paliwa, który dostarcza precyzyjną ilość paliwa/powietrza do każdego cylindra. Zapewnia to łatwy rozruch i natychmiastową reakcję przepustnicy. Dodatkowo 3-drożny system chłodzenia zapewnia dodatkową ochronę przed przegrzaniem. Będziesz cieszyć się bezproblemową żeglugą dzięki czterosuwowemu silnikowi zaburtowemu Tohatsu o mocy 150 KM.

Zalety 4-suwu Tohatsu 150 KM

  • Alternator o dużej mocy wytwarza 30 amperów przy 1000 obr/min i 40 amperów przy 2000+ obr/min
  • Dostępne w długościach wału 20” i 25”, standardowym lub przeciwbieżnym
  • 4-cylindrowy rzędowy zapewniający doskonałe osiągi i elegancki wygląd
  • Podwójne uszczelnienie i wielowarstwowa powłoka antykorozyjna
  • Zatwierdzony bardzo niski poziom emisji spalin –  3*CARB

Technologia 4-suwowa

  • Dwuetapowy system indukcji paliwa zapewnia lepszą wydajność
  • Lean Burn Control, zapewnia mniejsze zużycie paliwa w szerokim zakresie pracy silnika
  • VVTiLC – system zmiennych faz rozrządu, dostarcza maksymalny moment obrotowy dla danego trybu pracy
  • 3-stopniowy system chłodzenia, chroni silnik przed przegrzaniem
  • Nieliniowe gumowe mocowania zapewniają płynniejszą pracę przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika
  • Trochoidalna pompa olejowa napędzana wałem korbowym zapewnia długotrwałą trwałość krytycznych elementów silnika
  • Zoptymalizowany wtrysk paliwa dostarcza precyzyjną ilość paliwa/powietrza do każdego cylindra

Podstawy użytkowania i niezawodność

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • Wbudowany system spłukiwania słodką wodą ułatwia rutynowe spłukiwanie
  • Uszczelniony rozrusznik, zapewnia doskonałą ochronę przed wodą
  • Protokoły elektronicznego modułu sterującego umożliwiają połączenie danych silnika z systemami pokładowymi i wyświetlaczami systemów, takimi jak SONAR lub GPS

Ostrzeżenie i ochrona

  • Ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju
  • Ostrzeżenie o przegrzaniu
  • Ostrzeżenie o niskim napięciu baterii
  • Ochrona przed uruchomieniem na biegu
  • Ogranicznik prędkości obrotowej silnika

CECHY PRODUKTU

Funkcje

Maksymalny system przyspieszenia

System przyspiesza osiągi przy niskich prędkościach. Gdy następuje szybki ruch przepustnicy, następuje aktywacja systemu. Zapewnia to lepszą wydajność strugania i szybszą wydajność strugania.

Wydajny pod względem zużycia paliwa system rejsu

Oszczędność paliwa jest zoptymalizowana przy prędkościach przelotowych, umożliwiając spalanie z najlepszą mieszanką paliwowo-powietrzną. Zapewnia to do 30% mniejsze zużycie paliwa niż konkurencja.

clip_image003

System zmiennych faz rozrządu

Zastosowany system zmiennych faz rozrządu zapewnia najlepsze osiągi. Kontroluje czas otwarcia zaworów poprawiając przyspieszenie i zwiększając osiągi zarówno w niskim, jak i wysokim przedziale obrotów silnika.

clip_image004

Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.

Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.

* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd

dual-air-intake-Long-short

Dwustopniowa indukcja – poprawia wydajność chłodzenia

BFT 225 posiada unikalny dolotowy system który optymalizuje przepływ powietrza do prędkości silnika. Wyniki maksymalizują efektywność spalania, zwiększają moment obrotowy i znaczne zmniejszenie zużycia paliwa.

clip_image007

4-etapowy system ochrony antykorozyjnej

Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.

Dane techniczne

Model / BFT150D
Typ silnika 4-cylindrowy DOHC/16-zaworowy
Moc silnika 150KM (119.9kw)
Max. obroty 5000 – 6000rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 48.1l/h (12.72gal/h)
Średnica x skok 87 x 99mm (3.40 x 3.90 in.)
Pojemność skokowa 2354 cm³ (143.6 cu in)
Smarowanie silnika Elektryczna pompa olejowa
Rozruch Elektryczny
Zakres śmigła 13″- 25″
Wysokość pawęży 20″, 25″
Świeca zapłonowa NGK IZFR6K-11
System zapłonu Zaprogramowany mikrokomputer
Alternator 12V, 480W, 40A
Typ oleju silnikowego Olej z certyfikatem NMMA FC-W® do silników 4 -suwowych** SAE 10W-30 (SF, SG, SH, SJ)
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 6.8l (1.8gal)/wymienny filtr
Waga* 221 kg
Sterowanie Zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 2.14:1
Zgodność emisji gazów EU & EPA & CARB 3-Star

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

* Specyfikacja wagi dotyczy najlżejszej wersji.

** FC-W® jest zastrzeżonym znakiem towarowym National Marine Manufacturers Assoc. (NMMA)

Wyposażenie

Wyposażenia standardowe i opcjonalne

Rozrusznik elektryczny
Alternator
Prostownik
Trim & Tilt
Zaprogramowany wtrysk paliwa
Ochrona rozruchu
Termostat
Wydech przez śrubę
Czujniki ostrzegawcze
Ostrzeżenie o ciśnieniu oleju
VVT & LC
Długość wału 20/25
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

* Specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Mogą być dostępne dodatkowe modele i/lub konfiguracje. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą.

Facebook