BFT 150

bft005

BFT150 Tohatsu  to 4 cylindrowy i 4-suwowy silnik. Oferuje najwyższej klasy ECOmo®, utrzymując moc i płynną pracę silnika. System Valve Timing and Control zapewnia moc taką jaka jest potrzebna w danym momencie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.  Co daje doskonały moment low-end i maksymalną prędkość końcową.

Cechy produktu

clip_image001

BLAST® System – poprawia przyspieszenie przy niskich prędkościach

System BLAST wzmacnia moment obrotowy i znacznie poprawia przyspieszenie silnika przy niskich prędkościach. Kontroluje szybki przepływ przepustnicy i czas zapłonu silnika. Znacznie poprawia tzw. „Hole Shot”.

* BLAST® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.

clip_image002

ECOmo® – lepsza wydajność paliwa

ECOmo®  system polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując spalanie o 30% (od innych w swojej klasie).

* W oparciu o system zużycia paliwa EPA.
** ECOmo® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.

clip_image003

System zmiennych faz rozrządu

Zastosowany system zmiennych faz rozrządu zapewnia bowiem najlepsze osiągi. kontroluje czas otwarcia zaworów poprawiając przyspieszenie i zwiększając osiągi maksymalne zarówno w niskim, jak i wysokim przedziale obrotów silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując jednocześnie spalanie. Czujnik spalania stukowego

clip_image004

Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.

Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.

* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd

clip_image005

Wysoka pojemność skokowa V6

Potężny kompaktowy pojedynczy wałek rozrządu z 24-zaworową głowicą (Single Overhead Cam -SOHC). Wąska konstrukcja V6 oferuje najwyższą wydajność, trwałość, a także zwiększa oszczędność paliwa.

dual-air-intake-Long-short

Dwustopniowa indukcja – poprawia wydajność chłodzenia

BFT 225 posiada unikalny dolotowy system który optymalizuje przepływ powietrza do prędkości silnika. Wyniki maksymalizują efektywność spalania, zwiększają moment obrotowy i znaczne zmniejszenie zużycia paliwa.

clip_image007

4-etapowy system ochrony antykorozyjnej

Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.

Dane techniczne

Model / BFT150
Typ silnika 4-suwowy EFI/4cylindrowy
Moc silnika 150KM (110.3kw)
Max. obroty 5000 – 6000rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 48.1l/h (12.72gal/h)
Średnica x skok 87 x 99mm (3.40 x 3.90 in.)
Pojemność skokowa 2354 cm³ (143.6 cu in)
Smarowanie silnika Elektryczna pompa olejowa
Rozruch Elektryczny
Świeca zapłonowa NGK IZFR6K-11
Regulacja zapłonu 0°±2°at 750min-1(rpm)B.T.D.C
Alternator 12V, 480W, 40A
Typ oleju silnikowego API Standard (SG, SH, SJ) SAE 10W-30
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 6.8l (1.8gal)/wymienny filtr
Pojemność zbiornika paliwa opcjonalnie 25l (6.6 gal)
Sterowanie Zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 2.14:1
Zgodność emisji gazów EU & EPA & CARB 3-Star

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

Wyposażenia standardowe i opcjonalne

Typ L/X
Rozrusznik elektryczny
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Power Tilt
Rygiel 20/25
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

bft150a-2014

Facebook