BFT 150
BFT150 Tohatsu to 4 cylindrowy i 4-suwowy silnik. Oferuje najwyższej klasy ECOmo®, utrzymując moc i płynną pracę silnika. System Valve Timing and Control zapewnia moc taką jaka jest potrzebna w danym momencie i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia. Co daje doskonały moment low-end i maksymalną prędkość końcową.
Cechy produktu
BLAST® System – poprawia przyspieszenie przy niskich prędkościach
System BLAST wzmacnia moment obrotowy i znacznie poprawia przyspieszenie silnika przy niskich prędkościach. Kontroluje szybki przepływ przepustnicy i czas zapłonu silnika. Znacznie poprawia tzw. „Hole Shot”.
* BLAST® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.
ECOmo® – lepsza wydajność paliwa
ECOmo® system polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując spalanie o 30% (od innych w swojej klasie).
* W oparciu o system zużycia paliwa EPA.
** ECOmo® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.
System zmiennych faz rozrządu
Zastosowany system zmiennych faz rozrządu zapewnia bowiem najlepsze osiągi. kontroluje czas otwarcia zaworów poprawiając przyspieszenie i zwiększając osiągi maksymalne zarówno w niskim, jak i wysokim przedziale obrotów silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując jednocześnie spalanie. Czujnik spalania stukowego
Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.
Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.
* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd
Wysoka pojemność skokowa V6
Potężny kompaktowy pojedynczy wałek rozrządu z 24-zaworową głowicą (Single Overhead Cam -SOHC). Wąska konstrukcja V6 oferuje najwyższą wydajność, trwałość, a także zwiększa oszczędność paliwa.
Dwustopniowa indukcja – poprawia wydajność chłodzenia
BFT 225 posiada unikalny dolotowy system który optymalizuje przepływ powietrza do prędkości silnika. Wyniki maksymalizują efektywność spalania, zwiększają moment obrotowy i znaczne zmniejszenie zużycia paliwa.
4-etapowy system ochrony antykorozyjnej
Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.
Dane techniczne
Model / BFT150 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy EFI/4cylindrowy |
Moc silnika | 150KM (110.3kw) |
Max. obroty | 5000 – 6000rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 48.1l/h (12.72gal/h) |
Średnica x skok | 87 x 99mm (3.40 x 3.90 in.) |
Pojemność skokowa | 2354 cm³ (143.6 cu in) |
Smarowanie silnika | Elektryczna pompa olejowa |
Rozruch | Elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK IZFR6K-11 |
Regulacja zapłonu | 0°±2°at 750min-1(rpm)B.T.D.C |
Alternator | 12V, 480W, 40A |
Typ oleju silnikowego | API Standard (SG, SH, SJ) SAE 10W-30 |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 6.8l (1.8gal)/wymienny filtr |
Pojemność zbiornika paliwa | opcjonalnie 25l (6.6 gal) |
Sterowanie | Zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.14:1 |
Zgodność emisji gazów | EU & EPA & CARB 3-Star |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Wyposażenia standardowe i opcjonalne
Typ | L/X |
---|---|
Rozrusznik elektryczny | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● |
Alternator | ● |
Prostownik | ● |
Power Tilt | ● |
Rygiel | 20/25 |
Śruba | ○ |
Analogowy tachometr | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | ○ |
Zdalne sterowanie | ○ |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ○ |
Zestaw narzędzi | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie