MFS 6 SP
Jest to idealny wybór dla każdej żaglówki. Tohatsu posiada w swojej gamie produktów najmniejszy na świecie 4-suwowy silnik zaburtowy. Tworząc MFS 6 SP zachowano podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu. Łatwy do transportu, zawiera 12V/5A prostownik do ładowania baterii lub zasilania urządzeń elektrycznych oraz własny kabel do ładowania.
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Wbudowany 5A/12V prostownik do ładowania baterii lub urządzeń elektrycznych
- Wyposażony w kabel do ładowania
- Wyposażony w wysokiej jakości śrubę napędową
- Posiada 12L (3,1 gal) zbiornika paliwa
- Bardzo niski poziom emisji spalin, zatwierdzony przez EPA, CARB i UE
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
- Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
- Plastikowy 12L zbiornik paliwa ze wskaźnikiem poziomu paliwa
- Aluminiowe śmigło
Cechy
Pierwsza zamontowana z przodu dźwignia zmiany biegów
Zamieniliśmy boczną dźwignię zmiany biegów na wygodną dźwignię zmiany biegów zlokalizowaną z przodu silnika. Znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy. Jest ona dostępna tylko na zaburtowych TOHATSU w swojej klasie.
Dłuższy uchwyt rumpla (110mm rozszerzony)
Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne.
Nowo zaprojektowany uchwyt
Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika. Dzięki tej rączce można go zabrać gdzie się tylko chce.
Urządzenie płuczące (opcjonalnie)
Urządzenie płuczące może być podłączone do węża ogrodowego bez przywiązania.
SP (Dostępny dla 20 „i 25” wału)
„Sail Pro” jest idealnym rozwiązaniem dla łodzi żaglowych lub statków morskich wymagających 20 „/ 25” wału. W standardowym wyposażeniu jest 5 amp / 12V układ ładowania, kabel ładowania i wysoki ciąg śmigła.
Wyposażony w wysoko oporowy napęd śmigła
Dane techniczne
Model / MFS 6 SP | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy/1cylindrowy |
Moc silnika | 6KM (4.4kw) |
Max. Obroty | 5000 – 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 2l/h (0.53gal/h) |
Średnica x Skok | 59 x 45 mm (2.32 x 1.77 in.) |
Pojemność skokowa | 123 cm³ (7.50 cu in) |
Smarowanie silnika | Trochoid pump |
Rozruch | Ręczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | BTDC0゜- BTDC25゜ |
Alternator | Standardowo: 12V, 60W, 5A |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 0.45L (0.12gal) |
Pojemność zbiornika paliwa | 12l (3.17 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.15 (13:28) |
Emisja gazów | EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Typ | UL |
---|---|
Rozrusznik elektryczny | – |
Rozrusznik ręczny | ● |
Urządzenie dekompresujące | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● |
Alternator | ● |
Prostownik | ● |
Power Tilt | – |
Pawęż | 25 |
Śruba | ● |
Analogowy tachometr | – |
Analogowy wskaźnik trymu | – |
Zdalne sterowanie | – |
12L plastikowy zbiornik paliwa | ● |
Zestaw narzędzi | ● |
Zapasowy rozrusznik | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie