MFS 25
Tohatsu cieszy się ogromną reputacją wśród produkcji silników mocnych i o niezrównanej niezawodności. W 2006 roku Tohatsu wprowadziło silnik z EFI (elektroniczny wtrysk paliwa), aby dać Ci wyjątkową oszczędność paliwa, bez obniżania wydajności. Silnik Tohatsu 25 KM, 4-suwowy znajdzie swoich wiernych żeglarzy. Wszystkie nowe wielofunkcyjne rumple są standardowym wyposażeniem wszystkich modeli 25KM z trim & tilt. Rumpel ten posiada wszystkie elementy sterowania na uchwycie co ułatwia dostęp, daje większą kontrolę, lepszą zwrotność i zwiększone bezpieczeństwo.
Tohatsu 25 KM, 4-suwowy – to nasz kolejny bestseller!
Zalety:
- Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
- Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie silnika
- Filtr oleju w kanistrze, co znacznie ułatwia jego wymianę
- Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
- Podrasowany układ wlotowy ułatwiający ostry start
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
- Elektroniczny wtrysk paliwa
- Pierwszy w branży bez akumulatorowy, ręczny start EFI 4-suwów
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
- Duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
- Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
- 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *
- Gas Assisted Tilt
- Moc TRIM&TILT *
- Zdalne sterowanie **
- Wielofunkcyjny Tiller Handle (opcjonalnie)
- Kompatybilny z TOCS (Tohatsu Onboard Communication System)
- Zmienna kontrola jałowości (850, 950, 1050 r / min) *
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
- Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
- Możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
- Plastikowy 25-litrowy zbiornik paliwa
- Aluminiowe śmigło
Sygnalizacja i ochrona:
- Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (wizualna i akustyczna)
- Sygnalizacja dźwiękowa zabezpieczająca przed przegrzaniem silnika (akustyczna)
- Wyrywka bezpieczeństwa
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu
- Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane
Cechy
Opcje sterowania
W przypadku MFS25/30D przeprojektowaliśmy uchwyt rumpla, tak aby obejmował wyłącznik stopu, czterostopniowy system kontroli prędkości trollingowej od 750 obr./min do 1050 obr./min, dźwignię zmiany biegów przód – położenie neutralne – wstecz, regulację tarcia przepustnicy i przycisk rozruchu elektrycznego. niektóre modele. Wielofunkcyjny rumpel Tohatsu jest również dostępny dla wielu opcji modeli. Zarówno standardowe, jak i wielofunkcyjne uchwyty rumpla posiadają funkcję kontroli prędkości trollingowej. Dostępne są również modele ze zdalnym sterowaniem.
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla z regulacją wysokości
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla jest wyposażony w 3-stopniową regulację wysokości, a opcjonalne akcesoria umożliwiają dodatkową 4-stopniową regulację wysokości.
Układ ładowania o dużej mocy 17,5 A
Modele z rozrusznikiem elektrycznym są wyposażone w najlepszy w swojej klasie system ładowania o dużej mocy 17,5 A. Osiąga się to poprzez zastosowanie silniejszych magnesów na iskrowniku i prostownik chłodzony wodą. Te ulepszenia zapewniają najwyższą moc wyjściową alternatora bez zwiększania masy.
Optymalne położenie mocowania silnika
Zmieniliśmy lokalizację mocowania silnika i zoptymalizowaliśmy odległość między górnym i dolnym mocowaniem silnika, przenosząc górne i dolne mocowanie do przodu od środka wału napędowego. Nasza ulepszona konstrukcja redukuje wibracje i zwiększa zwrotność, zapewniając lepsze wrażenia z pływania łódką.
Obudowa przekładni z minimalnym oporem wody
Nowo zaprojektowanej obudowie przekładni Tohatsu nadano kształt bardziej przypominający torpedę, co zapewnia optymalny przepływ hydrodynamiczny, zmniejszając opór wody i poprawiając osiągi – od ślizgu po maksymalną prędkość końcową. Przełożenie przekładni 2,17:1 optymalizuje moment obrotowy przy niskim końcu i możliwość obracania szerszą gamą śrub napędowych w wielu zastosowaniach na łodziach.
Nowo zaprojektowane koło zamachowe
Nowo zaprojektowane koło zamachowe zapewnia przepływ powietrza wewnątrz osłony. Poprawia to wewnętrzną cyrkulację powietrza i obniża temperaturę elementów elektrycznych, maksymalizując niezawodność.
Cały nowy kolektor dolotowy
Kolektor dolotowy został całkowicie przeprojektowany przy użyciu żywicy, aby zmniejszyć masę o 48%.
Dodatkowy pomocniczy otwór poboru wody
Obudowa przekładni MFS25/30D(W) zawiera dodatkowy pomocniczy otwór wlotowy wody, zapewniający stałą cyrkulację wody chłodzącej. Umożliwia to dopływ wody chłodzącej w celu schłodzenia silnika, nawet jeśli główny wlot wody został zakryty odpadami morskimi.
Niebrudząca miska ociekowa filtra oleju
Nowo zastosowana miska ociekowa filtra oleju zapewnia lepszą łatwość serwisowania, redukcję odpadów i zachowanie świadomości ekologicznej.
Dane techniczne
Model / MFS25 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy EFI/3cylindrowy |
Moc silnika | 25KM (18.4kw) |
Max. Obroty | 5000 – 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 8.8l/h (2.32gal/h) |
Średnica x Skok | 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.) |
Pojemność skokowa | 526 cm³ (32.09 cu in) |
Smarowanie silnika | Trochoid pump |
Rozruch | Ręczny lub elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | Zaawansowana elektronicznie |
Alternator | 12V, 180W, 15A |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 1.8L (0.48gal) /wymiana filtra |
Pojemność zbiornika paliwa | 25l (6.6 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 1.92 (12:23) |
Emisja gazów | EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Typ | S/L | EFL | EPS / L | EFTL | EPTS / L | EFGS / L |
---|---|---|---|---|---|---|
Rozrusznik elektryczny | – | ● | ● | ● | ● | ● |
Rozrusznik ręczny | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Urządzenie dekompresujące | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Alternator | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Prostownik | ○ | ● | ● | ● | ● | ● |
Gazowe wspomaganie przechyłu | – | – | – | – | ● | ● |
Power Tilt | – | – | – | ● | ● | – |
Pawęż | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | 15 / 20 |
Śruba | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Analogowy tachometr | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | – | – | – | ○ | ○ | ● |
Zdalne sterowanie | – | – | ● | – | ● | – |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zestaw narzędzi | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zapasowy rozrusznik | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Instrukcja obsługi | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie