MFS 40

MFS 40 to lekki, ekologiczny i sportowy silnik. To najlżejszy w swojej klasie silnik, który oferuje wyjątkową wydajność paliwa, sprawdzoną technologię. Ten silnik zaburtowy jest wyposażony w sprawdzoną technologię, w tym elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) i cyfrowy zapłon CD, które zapewniają szybką reakcję przepustnicy, doskonałe zużycie paliwa i bardzo płynną jazdę po wodzie. Model MFS40 jest również wyposażony w alternator o mocy 21 A o dużej mocy, zapewniający doskonałe ładowanie akumulatora. Regulowane tarcie układu kierowniczego i zaczep trymowania zmniejszają wysiłek związany ze sterowaniem, dzięki czemu pływanie łodzią jest łatwiejsze i przyjemniejsze. Wygodę zapewnia także wbudowany czterosuwowy system spłukiwania słodką wodą o mocy 40 KM, dzięki któremu rutynowe płukanie jest szybkie i łatwe.

Silnik 40 KM ma dokładnie to, czego potrzebujesz.

Zalety:

  • Wyjątkowo elegancki styl i wzornictwo
  • Wyjątkowa oszczędność paliwa
  • Najlżejszy w swojej klasie, zaczynając od 94,5kg
  • Dostępny rumpel o długości 15″i 20″
  • Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez US EPA, CARB
  • Elektroniczny wtrysk paliwa
  • Indukcyjny układ zapłonowy umożliwiający szybszy start
  • Wydajny 21amp alternator
  • Nowa i ulepszona przełożenie przekładni zwiększający moment obrotowy
  • Regulowana kierownica znacznie poprawiająca i ułatwiająca kierowanie
  • Trim & tilt oraz mechanizm odchylania z amortyzatorem gazowym

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • Wbudowany system przepłukiwania silnika wodą słodką
  • Zmienna regulacja obrotów na biegu jałowym od 650-950ob/min (rpm)
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
  • Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
  • Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
  • Możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
  • Aluminiowe śmigło
  • Plastikowy 25litrowy (6,6 gal) zbiornik paliwa zawiera złączki i przewód paliwowy

Sygnalizacja i ochrona:

  • Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (optyczna i akustyczna)
  • Sygnalizacja informująca o przegrzaniu silnika (optyczna i akustyczna)
  • Sygnalizacja o napięciu akumulatora (optyczna)
  • Wyrywka bezpieczeństwa, stanowi ważne zabezpieczenie stosowane standardowo we wszystkich silnikach Tohatsu
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu
  • Ogranicznik prędkości obrotowej silnika

* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane

Cechy

SOHC 9-zaworowe i rolkowe wahacze

SOHC z unikalną 9-zaworową konstrukcją z wahaczami rolkowymi zapewnia minimalne tarcie, oferując szybszą reakcję przepustnicy, bardziej odporną na zużycie.

Wielofunkcyjny uchwyt rumpla jest dostępny w wybranych modelach.

Wielofunkcyjny uchwyt rumpla jest wyposażony w ergonomicznie zaprojektowaną dźwignię zmiany biegów, która zapewnia łatwą i wygodną zmianę biegów, a także dłuższy uchwyt przepustnicy z obrotem o 110 stopni, co ułatwia manewrowanie. Wszystkie elementy sterujące nowego wielofunkcyjnego sterownicy są wygodnie umieszczone na uchwycie, co zapewnia łatwy dostęp i kontrolę. Mówiąc dokładniej, dźwignia zmiany biegów, dźwignia gazu, przełącznik trymowania, linka bezpieczeństwa, lampki ostrzegawcze TLDI ® i przełącznik elektrycznego rozrusznika są zintegrowane z rączką rumpla.

System zmiennego biegu jałowego

Umożliwia regulację prędkości trollingu (RPM) w czterech poziomach od 650 obr./min do 950 obr./min (100 obr./min każdy) za pomocą przełącznika kluczykowego.

Wbudowany system spłukiwania słodką wodą

Silnik z dogodnym wbudowanym systemem spłukiwania słodkowodnym po stronie silnika, który ułatwia rutynowe płukania silnika.

Audiowizualny system ostrzegawczy

Obrotomierz informuje operatora o potencjalnych problemach, takich jak niskie ciśnienie oleju, niski poziom naładowania akumulatora i przegrzanie, za pomocą wbudowanych lampek ostrzegawczych. (Dla modeli wyposażonych w obrotomierz)

Dane techniczne

Model / MFS40
Typ silnika4-suwowy EFI/3cylindrowy
Moc silnika40KM (29.4kw)
Max. obroty5000 – 6000rpm
Zużycie paliwa W.O.T.15.7l/h (4.15 gal/h)
Średnica x skok70 x 75mm (2.75 x 2.95 in.)
Pojemność skokowa866cm³ (52.84 cu in)
Smarowanie silnikaElektryczna pompa olejowa
RozruchElektryczny
Świeca zapłonowaNGK DCPR6E
Regulacja zapłonuZaawansowana elektronicznie
Alternator12V, 252W, 21A
Typ oleju silnikowegoOlej silnikowy Tohatsu dla 4-suwów
Pojemność zbiornika oleju silnikowego2.4l (0.63gal) /wymianny filtr
Pojemność zbiornika paliwaopcjonalnie 25l (6.6 gal)
SterowanieWielofunkcyjny rumpel lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów2.08 (13:27)
Zgodność emisji gazówEU & EPA & CARB 3-Star

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

TypETS/LEGL
Rozrusznik elektryczny
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Power Tilt
Wspomaganie nachylenia
Pawęż15 / 2020
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
Wielofunkcyjny rumpel
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowe świece zapłonowe
Awaryjna linka rozrusznika
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

mfs40a-2014
Facebook