M 6
Tohatsu zapewnia motorowodniakom dokładnie to czego potrzebują. Ten przenośny silnik oferuje niesamowity wskaźnik mocy do wagi. Jakiekolwiek zastosowanie ma Twoja łódź, ten silnik zapewni Ci niezawodność i wygodę.
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
- Mocno obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę
- Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy
- System fast-idle ułatwia sterowanie
- Powiększona średnica koła rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
- Możliwość pływania w płytkiej wodzie
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
- Wysokiej jakości stopy aluminium zapewniają pełną ochronę przed korozją
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
- Oddzielny zbiornik paliwa o pojemności 12 litrów lub wbudowany 1,15L zbiornik paliwa
- Aluminiowe śmigło
Sygnalizacja i ochrona:
- Ostrzeżenie o niskim stanie oleju
- Wyrywka bezpieczeństwa
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
- Ogranicznik prędkości obrotowej.
* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane
Cechy
Pierwsza zamontowana z przodu dźwignia zmiany biegów
Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy.
Dłuższy uchwyt rumpla (110mm rozszerzony)
Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia sterowanie.
Nowo zaprojektowany uchwyt
Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika. Dzięki tej rączce można go zabrać gdzie się tylko chce.
Urządzenie płuczące (opcjonalnie)
Urządzenie płuczące może być podłączone do węża ogrodowego bez przywiązania.
Korek paliwa z przodu
Zbiornik paliwa został wydłużony a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie.
Dane techniczne
Model / M6 | |
---|---|
Typ silnika | 2-suwowy/2cylindrowy |
Moc silnika | 6KM (4.4kw) |
Max. Obroty | 4500 – 5500 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 3.01l/h (0.79gal/h) |
Średnica x Skok | 50 x 43 mm (1.97 x 1.69 in.) |
Pojemność skokowa | 169 cm³ (10.31 cu in) |
Smarowanie silnika | Wstępnie mieszany |
Rozruch | Ręczny |
Świeca zapłonowa | NGK B7HS-10 lub BR7HS-10 |
Regulacja zapłonu | ATDC1゜- BTDC17゜ |
Alternator | Opcje: 12V, 80W, 7A |
Typ oleju silnikowego | TCW-3 lub Zalecany |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | – |
Pojemność zbiornika paliwa | 12l (3.17 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.08 (13:27) |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
S / L | |
---|---|
Rozrusznik ręczny | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● |
Alternator Typ | ○ |
Prostownik | ○ |
Wstępne mieszanie oleju | ● |
Transom | 15 / 20 |
Śruba | ● |
Analogowy tachometr | ○ |
Analogowy Trim Meter | – |
Zdalne sterowanie | – |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ● |
Zestaw narzędzi | ● |
Awaryjna linka rozrusznika | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie
* wyposażone w zdalne sterowanie