MFS 3.5
MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
- Mocno obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę
- Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy
- System fast-idle ułatwia sterowanie
- Powiększona średnica koła rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
- Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
- Wbudowany 1L zbiornik paliwa
- Aluminiowe śmigło
Sygnalizacja i ochrona:
- Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (niezbędne wyposażenie wszystkich silników Tohatsu)
- Ogranicznik prędkości obrotowej.
Cechy
Przesunięcie silnika
To opatentowane przez Tohatsu nachylenie o 15 stopni w prawo do dolnej pokrywy silnika umożliwiło uzyskanie kompaktowej konstrukcji osłony, co znacznie ułatwia przenoszenie.
Uchwyt przepustnicy
Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
Pełen obrót kierownicy 360゜
Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
Czteropunktowy system tłumienia
Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
Czytelny manometr
Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
Dane techniczne
Model / MFS 3.5 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy/1cylindrowy |
Moc silnika | 3.5KM (2.6kw) |
Max. Obroty | 5000 – 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 1.4l/h (0.37gal/h) |
Średnica x Skok | 55 x 36 mm (2.17 x 1.42 in.) |
Pojemność skokowa | 86 cm³ (5.25 cu in) |
Smarowanie silnika | Rozbryzgowe |
Rozruch | Ręczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | BTDC0゜- BTDC25゜ |
Alternator | – |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 0.3L (0.07gal) |
Pojemność zbiornika paliwa | 1l (0.26 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.15 (13:28) |
Emisja gazów | EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Typ | S / L |
---|---|
Rozrusznik elektryczny | – |
Rozrusznik ręczny | ● |
Urządzenie dekompresujące | – |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● |
Alternator | – |
Pawęż | 15 / 20 |
Śruba | ● |
Analogowy tachometr | – |
Analogowy wskaźnik trymu | – |
Zdalne sterowanie | – |
12L plastikowy zbiornik paliwa | – |
1L wew. zbiornik paliwa | ● |
Zestaw narzędzi | ● |
Zapasowy rozrusznik | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie