MFS 25
Tohatsu cieszy się ogromną reputacją wśród produkcji silników mocnych i o niezrównanej niezawodności. W 2006 roku Tohatsu wprowadziło silnik z EFI (elektroniczny wtrysk paliwa), aby dać Ci wyjątkową oszczędność paliwa, bez obniżania wydajności.
Silnik Tohatsu 25 KM, 4-suwowy znajdzie swoich wiernych żeglarzy. Wszystkie nowe wielofunkcyjne rumple są standardowym wyposażeniem wszystkich modeli 25KM z trim & tilt. Rumpel ten posiada wszystkie elementy sterowania na uchwycie co ułatwia dostęp, daje większą kontrolę, lepszą zwrotność i zwiększone bezpieczeństwo.
Tohatsu 25 KM, 4-suwowy – to nasz kolejny bestseller!
Zalety:
- Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
- Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie silnika
- Filtr oleju w kanistrze, co znacznie ułatwia jego wymianę
- Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
- Podrasowany układ wlotowy ułatwiający ostry start
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
- Elektroniczny wtrysk paliwa
- Pierwszy w branży bez akumulatorowy, ręczny start EFI 4-suwów
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
- Duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
- Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
- 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *
- Gas Assisted Tilt
- Moc TRIM&TILT *
- Zdalne sterowanie **
- Wielofunkcyjny Tiller Handle (opcjonalnie)
- Kompatybilny z TOCS (Tohatsu Onboard Communication System)
- Zmienna kontrola jałowości (850, 950, 1050 r / min) *
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
- Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
- Możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
- Plastikowy 25-litrowy zbiornik paliwa
- Aluminiowe śmigło
Sygnalizacja i ochrona:
- Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (wizualna i akustyczna)
- Sygnalizacja dźwiękowa zabezpieczająca przed przegrzaniem silnika (akustyczna)
- Wyrywka bezpieczeństwa
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu
- Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane
Cechy
Nowy projekt pokrywy
Nowa elegancka osłona opata na projekcie MFS 40 / 50A. Znaczna poprawa wodoszczelności i dostępności przeprowadzania konserwacji urządzenia
Nowe przełożenie
Przyjęta niedawno zoptymalizowane przełożenie (26:12 / 2,17), po to aby móc wykorzystywać większe śmigła.
System przepłukiwania wodą
Łatwe i wygodne przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia. Ten proces konserwacji może być wykonywany bez konieczności pracy silnika.
Zmienna sterowania na biegu jałowym
Bieg jałowy / Trolling prędkość można regulować w trzech zakresach prędkości obrotowych (850, 950, 1050 obr / min) przez naciśnięcie przełącznika.
*Pilot i wielofunkcyjny uchwyt rumpla dostępny tylko w określonych modelach.
TOCS (Sytem Komunikacji Pokładowej Tohatsu)
MFS25 / 30C oparty jest na NMEA 2000 i jest kompatybilne z TOCS.
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcja)
Jest on dostępny i zapewnia płynną kontrolę i łatwą obsługę. Zawiera przełącznik kluczowy, uchwyt big-shift, i włącznik trim& tilt na dużym rączce rumpla
Dane techniczne
Model / MFS25 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy EFI/3cylindrowy |
Moc silnika | 25KM (18.4kw) |
Max. Obroty | 5000 – 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 8.8l/h (2.32gal/h) |
Średnica x Skok | 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.) |
Pojemność skokowa | 526 cm³ (32.09 cu in) |
Smarowanie silnika | Trochoid pump |
Rozruch | Ręczny lub elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | Zaawansowana elektronicznie |
Alternator | 12V, 180W, 15A |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 1.8L (0.48gal) /wymiana filtra |
Pojemność zbiornika paliwa | 25l (6.6 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 1.92 (12:23) |
Emisja gazów | EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Typ | S/L | EFL | EPS / L | EFTL | EPTS / L | EFGS / L |
---|---|---|---|---|---|---|
Rozrusznik elektryczny | – | ● | ● | ● | ● | ● |
Rozrusznik ręczny | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Urządzenie dekompresujące | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Alternator | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Prostownik | ○ | ● | ● | ● | ● | ● |
Gazowe wspomaganie przechyłu | – | – | – | – | ● | ● |
Power Tilt | – | – | – | ● | ● | – |
Pawęż | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | 15 / 20 |
Śruba | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Analogowy tachometr | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | – | – | – | ○ | ○ | ● |
Zdalne sterowanie | – | – | ● | – | ● | – |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zestaw narzędzi | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zapasowy rozrusznik | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Instrukcja obsługi | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie