MFS 20

Mocny, a jednocześnie lekki. 20KW jest doskonałym wyborem dla wielu żeglarzy. Można oczekiwać, że ten model jest tak samo wydajny jak nasze inne silniki. MFS 20 – to niskie koszty utrzymania, małe zużycie paliwa i trwałość.
Dostępny jest w wielu modelach. Idealny dla nadmuchiwanych małych łodzi pontonowych. Unikalnie zaprojektowany silnik poprawia funkcjonalność i wygodę. System wlotowy powietrza znacznie tłumi hałas podczas jego pracy.
Czego chcieć więcej – wypróbuj nowe MFS 20C już dziś!

Zalety:

  • Lekki i kompaktowy
  • Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
  • Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie silnika
  • Filtr oleju w  kanistrze, co znacznie ułatwia jego wymianę
  • Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
  • Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE
  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
  • Duży alternator i prostownik w celu lepszego ładowania akumulatora*
  • Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
  • Modele dostępne ze zdalnym sterowaniem
  • 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
  • Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
  • Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
  • Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa
  • Aluminiowe śmigło

Sygnalizacja i ochrona:

  • Wskaźnik niskiego ciśnienia oleju
  • Wyrywka bezpieczeństwa
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
  • Ogranicznik obrotów

* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane

Cechy

Pochylenie mocy

Zwarte i zintegrowane wspomaganie przechyłu. Kompaktowy i lekki wspornik pawężowy.

Chowany uchwyt do przenoszenia

Z przodu umieściliśmy uchwyt do przenoszenia, który można łatwo schować, gdy nie jest używany.

Separator wody w paliwie

Wysokiej jakości, przyjazny dla użytkownika separator wody paliwa jest standardowym wyposażeniem wszystkich modeli EFI 20 | 15 | Silniki 9,9. Ten wyjątkowy, a jednocześnie prosty separator wody paliwowej nie wymaga użycia narzędzia do spuszczania wody.

Poprawiono środek ciężkości 

Dzięki przesunięciu ciężkich elementów (tj. wału korbowego, wału napędowego) o 30 mm do przodu w porównaniu z poprzednim modelem, ciężar wychylający zmniejszył się o 26% w porównaniu z poprzednią wersją, co znacznie ułatwia użytkownikom ręczne przechylanie.

Kompaktowy układ układu paliwowego dla łatwej konserwacji

Zbiornik separatora pary (VST) został zaprojektowany w celu zintegrowania wysokociśnieniowej pompy zasilającej paliwem, reduktora i chłodnicy paliwa w jeden element.

Dane techniczne

Model / MFS20
Typ silnika4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika20KM (14.7kw)
Max. Obroty5400 – 6100 rpm
Zużycie paliwa W.O.T.8.8l/h (2.32gal/h)
Średnica x Skok61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa351 cm³ (21.41 cu in)
Smarowanie silnikaTrochoid pump
RozruchRęczny lub elektryczny
Świeca zapłonowaNGK DCPR6E
Regulacja zapłonuBTDC5゜- BTDC35゜
Alternator12V, 145W, 12A
Typ oleju silnikowegoNMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego1.0L (0.26gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa12l (3.2 gal)
SterowanieUchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów1.92 (12:23)
Emisja gazówEPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

TypS/LEFS / LEPS / LEPTS / L
Rozrusznik elektryczny
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Gazowe wspomaganie przechyłu
Power Tilt
Pawęż15 / 2015 / 2015 / 2015 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

d-mfs20d_01
Facebook