Technologia Simpliq ™ – technologia zaprojektowana, aby zapewnić najlepsze wrażenia z pływania łodzią.

Naszym celem jest dostarczanie najlepszych wrażeń z pływania łodzią poprzez dostarczanie silników zaburtowych, które są proste, łatwe w obsłudze i wyróżniają się wysoką jakością. Technologia Simpliq ™ jest ucieleśnieniem filozofii technologicznej Tohatsu. Jest wynikiem ciągłych innowacji technologicznych napędzanych dążeniem do tego, co najlepsze. To integracja prostoty, interfejsu i jakości.

 

 

Prosty wygląd

Zachowując lekki silnik, funkcjonalność i trwałość zostały ulepszone do najwyższego poziomu przy zachowaniu prostej architektury

 

 

 

 

Łatwa obsługa


Technologia Simpliq ™ skupia się na ułatwieniu Ci pływania poprzez prostotę budowy silnika oraz łatwość jego obsługi.

 

 

 
 

 

Jakość


Jakość dla nas to osiągnięcie maksymalnej wydajności, trwałości i ekologiczności na najwyższym możliwym poziomie. Osiągnięcie tego wymaga niezliczonych godzin badań i rozwoju ze strony wysoko wykwalifikowanych inżynierów oraz uwzględniania tej filozofii na każdym etapie procesu produkcyjnego.

 

 

 

 

WYKORZYSTYWANA TECHNOLOGIA

 

Zasilanie LPG 

Dzięki naszemu nowemu silnikowi zaburtowemu MFS5CLPG żeglarze nie muszą już wozić benzyny na pokładzie. Ten model zasilany LPG zapewnia łatwiejszy rozruch, cichszą pracę i mniejszą konserwację części związanych z paliwem. Ponadto jest o 30% czystszy niż konwencjonalne silniki zaburtowe.

 

 

 

Bez akumulatora elektroniczny wtrysk paliwa 

Nasze czterosuwowe modele o mocy 25 i 30 KM, z pierwszym w branży bezbezbateryjnym, elektronicznie sterowanym układem wtrysku paliwa, zostały teraz rozszerzone na nasze nowe modele 9,9 / 15 / 20hp. System EFI zapewnia szybki rozruch i reakcję przepustnicy, doskonałą oszczędność paliwa i bardzo płynną jazdę po wodzie.

 

 

 

Zmienna kontrola biegu jałowego 

Prędkość biegu jałowego / trollingu można regulować w czterech różnych zakresach obrotów, naciskając przełącznik kluczykowy.

 

 

 

 

Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcja)

Zapewnia płynniejszą kontrolę oraz łatwiejszą obsługę i manewrowość dzięki ergonomicznie zaprojektowanej dźwigni zmiany biegów i wygodnie umieszczonemu przełącznikowi regulacji pochylenia i trymu, wyłącznikowi kluczykowemu, wyłącznikowi awaryjnemu i smyczy. Obejmuje również pierwszy w branży system zmiennej kontroli biegu jałowego, w którym prędkość biegu jałowego / trollingu można regulować w trzech / czterech różnych zakresach obrotów, naciskając przełącznik kluczykowy. Kompatybilny z 4-suwowymi silnikami o mocy od 25 do 90 KM.

 

 

System płukania wodą

Modele czterosuwowe o mocy 9,9 KM i wyższej mają wygodny wbudowany system spłukiwania słodką wodą, który umożliwia żeglarzom uproszczenie rutynowej pielęgnacji, usuwanie piasku, brudu, słonej wody i innych zanieczyszczeń oraz wydłużenie żywotności silnika zaburtowego.

 

 

 

Zoptymalizowane przełożenie

Przełożenie wszystkich naszych modeli zostało zoptymalizowane, aby zapewnić najlepszą wydajność i jest skalibrowane tak, aby pasowało do szerokiej gamy skoków śmigieł.

 

 

 

 

TOCS (Tohatsu Onboard Communication System – pokładowy system komunikacyjny Tohatsu) 

Kompatybilny system  obsługuje komunikację między standardowymi urządzeniami elektrycznymi na pokładzie za pomocą prostego plug and play, integrując wszystkie istotne dane i informacje, takie jak obroty, zużycie paliwa, kąt trymu, prędkość, temperatura silnika i inne. Kompatybilny ze wszystkimi modelami 4-suwowymi o mocy 25 KM i wyższych.

 

 

System autodiagnostyki 

Obrotomierz Tohatsu (z trzema kontrolkami) może służyć do szybkiego określenia czasu pracy silnika, a także potencjalnych problemów. Odbywa się to za pomocą kombinacji odczytu licznika i lampek kontrolnych. Jest to zgodne z modelami czterosuwowymi 40 / 50hp.

innymi

Facebook