MFS 140

Nasza niedawno wprowadzona linia MFS75-115A powiększyła się do 140 koni mechanicznych. Dzięki dynamicznej konstrukcji i wysokiej jakości detalom model MFS140A posiada wyjątkowy moment obrotowy, zwiększoną trwałość, zoptymalizowaną masę i płynną pracę.

Unikalny i pierwszy w branży kolektor wydechowy 4-2-1 Performance Tuned został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować niski moment obrotowy i przyspieszenie. Najlepszy w swojej klasie stosunek momentu obrotowego do wyporności zapewnia doskonałe osiągi.

Silnik zaprojektowany zgodnie z technologią Simpliq™ i bazujący na konstrukcji  SOHC-4V. Świece zapłonowe są strategicznie umieszczone pośrodku każdej komory spalania, aby zapewnić najbardziej wydajne spalanie z optymalnym przewodnictwem ciepła, co zapewnia mocne działanie i oszczędność paliwa.

MFS140A zapewnia najwyższą wydajność, której możesz doświadczyć tylko z Tohatsu.

Zalety:

  • Elegancki styl z wyszukanymi detalami
  • Doskonała wydajność, trwałość i zoptymalizowana waga
  • Wyjątkowa oszczędność paliwa dzięki unikalnej konstrukcji SOHC-4V
  • Dostępny rumpel o długości  20″ i 25″
  • Niezmiernie cicha praca na biegu jałowym
  • Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez US EPA, CARB
  • Elektroniczny wtrysk paliwa
  • Precyzyjnie dostrojony program ECU zapewnia szybkie przyspieszenie, w razie potrzeby
  • Komputerowy system zapłonowy (MicroComputer ) ułatwia szybszy start
  • Układ wydechowy 4-2-1 Performance Tuned Exhaust
  • Cyfrowy system zapłonu
  • Alternator o wysokiej mocy 41 A
  • Nowa ulepszona obudowa przekładni
  • Regulowane tarcie kierownicy i trymowania w celu ułatwienia kierowania
  • Wspomaganie Trim & tilt
  • Nowa, ulepszona obudowa przekładni z szerszą płytą rozbryzgową i antywentylacyjną
 

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Obudowa wykonana z tworzywa SMC zapewnia lepszą trwałość
  • Anodowane główne elementy aluminiowe zwiększające odporność na korozję
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej zapewnia jej długą eksploatację
  • Tacka na olej pod filtrem oleju ułatwia wymianę filtra oleju
  • Łatwo dostępny i wyjmowany filtr paliwa pozwala na szybkie i łatwe odprowadzanie wody
  • Wbudowany system spłukiwania słodką wodą ułatwiający rutynowe spłukiwanie
  • Zawiera ponad 16 anod protektorowych rozmieszczonych we wszystkich głównych komponentach
  • Zmienna regulacja prędkości biegu jałowego od 650 do 850 obr./min w 5 krokach
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
  • Trochoidalna pompa olejowa napędzana wałkiem rozrządu zapewnia długotrwałą trwałość krytycznych elementów silnika

Sygnalizacja i ochrona:

  • Ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju (wizualne i dźwiękowe)
  • Ostrzeżenie o przegrzaniu (dźwiękowe)
  • Ochrona przed uruchomieniem na biegu zapewniająca bezpieczniejszy rozruch silnika
  • Wyrywka bezpieczeństwa (podstawowy standard ochrony we wszystkich silnikach zaburtowych Tohatsu)
  • Ogranicznik prędkości obrotowej silnika

* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane

FUNKCJE

Obrotomierz informuje operatora o potencjalnych problemach, takich jak niskie ciśnienie oleju, niski poziom naładowania baterii i przegrzanie, za pomocą wbudowanych lampek ostrzegawczych. (Dla modeli wyposażonych w obrotomierz)

Cechy

4-2-1 Układ wydechowy dostosowany do wydajności

Izometryczny, zagregowany kolektor wydechowy „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” maksymalizuje moment obrotowy i przyspieszenie. Ten unikalny projekt jest pierwszym w branży i można go znaleźć tylko w silnikach zaburtowych Tohatsu. Dzięki zaprojektowaniu tak, aby każdy kanał wydechowy miał taką samą długość, połączenie spalin z każdego cylindra tworzy dodatkowe ssanie, które pomaga wyciągnąć wydech z silnika. film

Znakomity moment obrotowy

Pierwszy w branży układ wydechowy 4-2-1 Performance Tuned zapewnia wyjątkową wydajność momentu obrotowego, najwyższą prędkość, przyspieszenie i wyjątkową oszczędność paliwa. W niektórych zastosowaniach na łodziach MFS140A będzie działać podobnie w porównaniu do cięższych silników zaburtowych o mocy 150 KM, które ważą nawet 45 kg więcej.

Zorientowany na wydajność

Rewolucyjny projekt Tohatsu MFS115A został rozszerzony na nowy MFS140A. Dzięki wyjątkowemu momentowi obrotowemu, zwiększonej trwałości, zoptymalizowanej wadze i płynnej pracy, nasza najnowsza gama modeli zapewnia najwyższą wydajność, której możesz doświadczyć tylko z Tohatsu.

Doskonała oszczędność paliwa.

Świece zapłonowe są strategicznie rozmieszczone pośrodku każdej komory spalania, aby zapewnić najbardziej wydajne spalanie z optymalnym przewodzeniem ciepła, co skutkuje wydajną pracą i oszczędnością paliwa.

Cisza

Do uzyskanej ciszy na niskich obrotach przyczynia się zoptymalizowany  wydech 4-2-1 ze swoją labiryntową strukturą. Dźwięki odbijają się wielokrotnie jednocześnie  tłumiąc przy tym hałas przepływu spalin.

Manewrowość

Gama silników MFS75 / 90/100/115/140 została zaprojektowana w celu poprawy przyspieszenia, gdy jest to potrzebne, aby przyspieszyć poślizg. Gdy wymagane jest przyspieszenie, ECU wykrywa żądanie i włącza wszystkie 4 cylindry w tym samym czasie. Jednocześnie optymalizuje i dostarcza odpowiednią mieszankę paliwowo-powietrzną w fazie przyspieszania, aby wytworzyć moment obrotowy. Im wyższy moment obrotowy, tym silniejsze przyspieszenie, co skutkuje szybszym i bardziej liniowym poślizgiem. kliknij

Wielofunkcyjny uchwyt rumpla z przyciskiem PTT na uchwycie

Wielofunkcyjny uchwyt rumpla ma ergonomicznie zaprojektowaną dużą dźwignię zmiany biegów umieszczoną z przodu i dłuższy uchwyt przepustnicy z przełącznikiem PTT (Power Trim & Tilt) znajdującym się na końcu uchwytu dla łatwiejszej obsługi i zwrotności. Aby zrównoważyć różne warunki wiatru i prądu, zmienny system biegu jałowego pozwala użytkownikowi wybrać najlepszą prędkość biegu jałowego z 5 różnych zakresów obrotów.

4,3-calowy wyświetlacz LCD TOCS (opcjonalnie)

Wyświetlacz LCD TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) o przekątnej 4,3 cala łączy się z magistralą CAN i komunikuje się bezpośrednio z ECU silnika. Dane silnika, kody usterek i alarmy są wyświetlane na wyświetlaczu LCD.

Dane techniczne

Model / MFS140
Typ silnika4-suwowy EFI/4cylindrowy
Moc silnika140KM (103kw)
Waga 178 kg
Średnica x skok84 x 90mm (3.731 x 3.54 in.)
Pojemność skokowa1995cm³ (121.6 cu in)
Wysokość pawęży20″, 25″
Max. obroty5150 – 5850 rpm
Alternator12V, 492W, 41A
PaliwoBenzyna bezołowiowa (87 oktanów) lub wyższa
Typ oleju silnikowegoNMMA Certified FC-W ® 4 oleju skoku**
Rozruch Elektryczny
Sytem zapłonuZaprogramowany mikrokomputer
SterowanieWielofunkcyjny rumpel lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 2.08:1
Pojemność oleju4.2 l z filtrem
Regulacja zapłonuZaprogramowany mikrokomputer
Zgodność emisji gazówEU & EPA & CARB 3-Star
Pojemność zbiornika paliwaopcjonalnie 25l (6.6 gal)
Inne opcjestandard

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

** FC-W® jest zarejestrowanym znakiem handlowym National Marine Manufacturers Assoc. (NMMA)

Wyposażenie

TypL/X
Rozrusznik elektryczny
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Power Tilt
Pawęż20/25
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Pilot zdalnego  sterowania
Wielofunkcyjny rumpel
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowe świece zapłonowe
Awaryjna linka rozrusznika
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Facebook