4st002-2MFS 25

Tohatsu cieszy się ogromną reputacją wśród produkcji silników mocnych i o niezrównanej niezawodności. W 2006 roku Tohatsu wprowadziło silnik z EFI (elektroniczny wtrysk paliwa), aby dać Ci wyjątkową oszczędność paliwa, bez obniżania wydajności.

Silnik Tohatsu 25 KM, 4-suwowy znajdzie swoich wiernych żeglarzy. Wszystkie nowe wielofunkcyjne rumple są standardowym wyposażeniem wszystkich modeli 25KM z trim & tilt. Rumpel ten posiada wszystkie elementy sterowania na uchwycie co ułatwia dostęp, daje większą kontrolę, lepszą zwrotność i zwiększone bezpieczeństwo.
Tohatsu 25 KM, 4-suwowy – to nasz kolejny bestseller!

Zalety:

  • Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
  • Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie silnika
  • Filtr oleju w  kanistrze, co znacznie ułatwia jego wymianę
  • Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
  • Podrasowany układ wlotowy ułatwiający ostry start
  • Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
  • Elektroniczny wtrysk paliwa
  • Pierwszy w branży bez akumulatorowy, ręczny start EFI 4-suwów
  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
  • Duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
  • Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
  • Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
  • 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *
  • Gas Assisted Tilt
  • Moc TRIM&TILT *
  • Zdalne sterowanie **
  • Wielofunkcyjny Tiller Handle (opcjonalnie)
  • Kompatybilny z TOCS (Tohatsu Onboard Communication System)
  • Zmienna kontrola jałowości (850, 950, 1050 r / min) *

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
  • Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
  • Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
  • Możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
  • Plastikowy 25-litrowy zbiornik paliwa
  • Aluminiowe śmigło

Sygnalizacja i ochrona:

  • Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (wizualna i akustyczna)
  • Sygnalizacja dźwiękowa zabezpieczająca przed przegrzaniem silnika (akustyczna)
  • Wyrywka bezpieczeństwa
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu
  • Ogranicznik prędkości obrotowej silnika

* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane

Cechy

fephoto060
Nowy projekt pokrywy

Nowa elegancka osłona opata na projekcie MFS 40 / 50A. Znaczna poprawa wodoszczelności i dostępności przeprowadzania konserwacji urządzenia

fephoto061
Nowe przełożenie

Przyjęta niedawno zoptymalizowane przełożenie (26:12 / 2,17), po to aby móc wykorzystywać większe śmigła.

fephoto062
System przepłukiwania wodą

Łatwe i wygodne przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia. Ten proces konserwacji może być wykonywany bez konieczności pracy silnika.

fephoto063
Zmienna sterowania na biegu jałowym

Bieg jałowy / Trolling prędkość można regulować w trzech zakresach prędkości obrotowych (850, 950, 1050 obr / min) przez naciśnięcie przełącznika.

*Pilot i wielofunkcyjny uchwyt rumpla dostępny tylko w określonych modelach.

fephoto064
TOCS (Sytem Komunikacji Pokładowej Tohatsu)

MFS25 / 30C oparty jest na NMEA 2000 i jest kompatybilne z TOCS.

fephoto065
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcja)

Jest on dostępny i zapewnia płynną kontrolę i łatwą obsługę. Zawiera przełącznik kluczowy, uchwyt big-shift, i włącznik trim& tilt na dużym rączce rumpla

Dane techniczne

Model / MFS25
Typ silnika 4-suwowy EFI/3cylindrowy
Moc silnika 25KM (18.4kw)
Max. Obroty 5000 – 6000 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 8.8l/h (2.32gal/h)
Średnica x Skok 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa 526 cm³ (32.09 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny lub elektryczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu Zaawansowana elektronicznie
Alternator 12V, 180W, 15A
Typ oleju silnikowego NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 1.8L (0.48gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa 25l (6.6 gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 1.92 (12:23)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

Typ S/L EFL EPS / L EFTL EPTS / L EFGS / L
Rozrusznik elektryczny
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Gazowe wspomaganie przechyłu
Power Tilt
Pawęż 15 / 20 20 15 / 20 20 15 / 20 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

d-mfs25c_m_01