4st003-2MFS 20

Mocny, a jednocześnie lekki. 20KW jest doskonałym wyborem dla wielu żeglarzy. Można oczekiwać, że ten model jest tak samo wydajny jak nasze inne silniki. MFS 20 – to niskie koszty utrzymania, małe zużycie paliwa i trwałość.
Dostępny jest w wielu modelach. Idealny dla nadmuchiwanych małych łodzi pontonowych. Unikalnie zaprojektowany silnik poprawia funkcjonalność i wygodę. System wlotowy powietrza znacznie tłumi hałas podczas jego pracy.
Czego chcieć więcej – wypróbuj nowe MFS 20C już dziś!.

Zalety:

  • Lekki i kompaktowy
  • Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
  • Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie silnika
  • Filtr oleju w  kanistrze, co znacznie ułatwia jego wymianę
  • Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
  • Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE
  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
  • Duży alternator i prostownik w celu lepszego ładowania akumulatora*
  • Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
  • Modele dostępne ze zdalnym sterowaniem
  • 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
  • Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
  • Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
  • Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa
  • Aluminiowe śmigło

Sygnalizacja i ochrona:

  • Wskaźnik niskiego ciśnienia oleju
  • Wyrywka bezpieczeństwa
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
  • Ogranicznik obrotów

* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane

Cechy

fephoto035.jpg

Power Tilt

Zwarte i zintegrowane wspomaganie przechyłu. Kompaktowy i lekki wspornik pawężowy.

fephoto014.jpg

Prosta dźwignia tarcia kierownicy 

Dźwignia tarcia kierownicy, znajduje się w przedniej części silnika. Pozwala na łatwiejsze manewrowanie podczas trollingu.

fephoto028.jpg

Dźwignia zmiany biegów

Dźwignia zmiany biegów znajduje się w przedniej części silnika znaczniej ułatwia obsługę.

fephoto029.jpg

System tłumienia wylotu powietrza 

Specjalny system tłumienia wylotu powietrza znacznie obniża poziomu emitowanego hałasu podczas rozruchu i pracy silnika.

fephoto030.jpg

Szeroka antykawitacyjna płytkę z trymerem

Szeroka płyta antykawitacyjna skutecznie zabezpiecza śmigło przed kawitacją. Duży trim tab ułatwia sterowanie przy znacznych prędkościach, zapewniając jednocześnie ochronę przed korozją.

Dane techniczne

Model / MFS20
Typ silnika 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika 20KM (14.7kw)
Max. Obroty 5400 – 6100 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 8.8l/h (2.32gal/h)
Średnica x Skok 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa 351 cm³ (21.41 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny lub elektryczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu BTDC5゜- BTDC35゜
Alternator 12V, 145W, 12A
Typ oleju silnikowego NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 1.0L (0.26gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa 12l (3.2 gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 1.92 (12:23)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

Typ S/L EFS / L EPS / L EPTS / L
Rozrusznik elektryczny
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Gazowe wspomaganie przechyłu
Power Tilt
Pawęż 15 / 20 15 / 20 15 / 20 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

d-mfs20d_01