BFT 200

BFT 200 posiadabft200 doskonałą wydajność, która  została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 – 3.6L. Tak skonstruowany silnik wyposażony w innowacyjny system przepływu powietrza zapewnia uzyskanie najlepszych osiągów oraz niskiego zużycia paliwa. Zapewnia moc, taką jaka jest potrzebna w danej i automatycznie dostosowuje obroty do warunków zwiększonego obciążenia.

Cechy produktu

clip_image001

BLAST® System – poprawia przyspieszenie przy niskich prędkościach

System BLAST wzmacnia moment obrotowy i znacznie poprawia przyspieszenie silnika przy niskich prędkościach. Kontroluje szybki przepływ przepustnicy i czas zapłonu silnika. Znacznie poprawia tzw. „Hole Shot”.

* BLAST® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.

clip_image002

ECOmo® – lepsza wydajność paliwa

ECOmo®  system polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując spalanie o 30% (od innych w swojej klasie).

* W oparciu o system zużycia paliwa EPA.
** ECOmo® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.

clip_image004

Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.

Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.

* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd

clip_image005

Wysoka pojemność skokowa V6

Potężny kompaktowy pojedynczy wałek rozrządu z 24-zaworową głowicą (Single Overhead Cam -SOHC). Wąska konstrukcja V6 oferuje najwyższą wydajność, trwałość, a także zwiększa oszczędność paliwa.

dual-air-intake-Long-short

Dwustopniowa indukcja – poprawia wydajność chłodzenia

BFT 225 posiada unikalny dolotowy system który optymalizuje przepływ powietrza do prędkości silnika. Wyniki maksymalizują efektywność spalania, zwiększają moment obrotowy i znaczne zmniejszenie zużycia paliwa.

clip_image007

4-etapowy system ochrony antykorozyjnej

Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.

Dane techniczne

Model / BFT200
Typ silnika 4-suwowy EFI/6cylindrowy
Moc silnika 200KM (147.1kw)
Max. obroty 5000 – 6000rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 67.5l/h (17.86gal/h)
Średnica x skok 89 x 93mm (3.50 x 3.66 in.)
Pojemność skokowa 3471cm³ (211.7 cu in)
Smarowanie silnika Elektryczna pompa olejowa
Rozruch Elektryczny
Świeca zapłonowa NGK IZFR6K-11
Regulacja zapłonu 0°±2°at 750min-1(rpm)B.T.D.C
Alternator 12V, 720W, 60A
Typ oleju silnikowego API Standard (SG, SH, SJ) SAE 10W-30
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 7.8l (2.1gal)/wymienny filtr
Pojemność zbiornika paliwa opcjonalnie 25l (6.6 gal)
Sterowanie Zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 1:87:1
Zgodność emisji gazów EU & EPA & CARB 3-Star

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

Wyposażenia standardowe i opcjonalne

Typ L/X
Rozrusznik elektryczny
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Power Tilt
Pawęż 20/25
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

bft200a-2014