BFT 250 – NOWOŚĆ

Gratulujemy wyboru silnika zaburtowego TOHATSU. Jesteśmy pewni, że będziecie zadowoleni z zakupu jednego z najlepszych silników przyczepnych na rynku.
Dostarczają energii tam, gdzie i kiedy jest to potrzebne oraz płynną dostawę mocy w całym zakresie działania silnika.

photo_bft250

Cechy produktu

clip_image001

BLAST® System – poprawia przyspieszenie przy niskich prędkościach

System BLAST wzmacnia moment obrotowy i znacznie poprawia przyspieszenie silnika przy niskich prędkościach. Kontroluje szybki przepływ przepustnicy i czas zapłonu silnika. Znacznie poprawia tzw. „Hole Shot”.

* BLAST® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.

clip_image002

ECOmo® – lepsza wydajność paliwa

ECOmo®  system polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując spalanie o 30% (od innych w swojej klasie).

* W oparciu o system zużycia paliwa EPA.
** ECOmo® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.

clip_image003

System zmiennych faz rozrządu

Zastosowany system zmiennych faz rozrządu zapewnia najlepsze osiągi. Kontroluje czas otwarcia zaworów poprawiając przyspieszenie i zwiększając osiągi maksymalne zarówno w niskim, jak i wysokim przedziale obrotów silnika.

clip_image004

Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.

Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.

* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd

clip_image005

Wysoka pojemność skokowa V6

Potężny kompaktowy pojedynczy wałek rozrządu z 24-zaworową głowicą (Single Overhead Cam -SOHC). Wąska konstrukcja V6 oferuje najwyższą wydajność, trwałość, a także zwiększa oszczędność paliwa.

clip_image006

Dwa oddzielne obiegi powietrza – chłodzenie i większa moc silnika

BFT250 to pierwszy silnik, który posiada dwa oddzielne obiegi powietrza
Pierwszy służy do chłodzenia silnika, gdzie powietrze jest wciągane do przodu silnika i krąży wokół najważniejszych elementów silnika. Zamontowany na górze wentylator wyciąga powietrze chłodzące nad alternator. Drugi obwód wlotu kieruje powietrze chłodzące z górnych otworów wlotowych, oddziela się wilgoć, a następnie kieruje je do korpusu przepustnicy. Układ ten zapewnia rewelacyjne chłodzenie powietrza celem lepszego spalania, w porównaniu z konwencjonalnymi systemami.

clip_image007

4-etapowy system ochrony antykorozyjnej

Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.

Dane techniczne

Model / BFT250
Typ silnika 4-suwowy EFI/6cylindrowy
Moc silnika 250KM (183.9kw)
Max. obroty 5300 – 6300rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 82.7l/h (21.88gal/h)
Średnica x skok 89 x 96mm (3.50 x 3.78 in.)
Pojemność skokowa 3583cm³ (218.6 cu in)
Smarowanie silnika Elektryczna pompa olejowa
Rozruch Elektryczny
Świeca zapłonowa NGK IZFR6K-11
Regulacja zapłonu 0°±2°at 650min-1(rpm)B.T.D.C
Alternator 12V, 720W, 60A
Typ oleju silnikowego API Standard (SG, SH, SJ) SAE 10W-30
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 7.8l (2.1gal)/wymienny filtr
Pojemność zbiornika paliwa opcjonalnie 25l (6.6 gal)
Sterowanie Zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 2:00:1
Zgodność emisji gazów EU & EPA & CARB 3-Star

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

Typ X
Rozrusznik elektryczny
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Power Tilt
Pawęż 25
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

bft250a-2014

Facebook